sobota 29. června 2013

Tokio Hotel


Tohle jsem prostě moji miláčci. Ikdyž jsem je v životě neviděla na živo tak je mám na zdi už  několik let.  Koukám na ně sleduji novinky a už se těším na nové CD a tour! To už jsi opravdu nenechám ujít vždy jsem to plánovala s jednou kamarádkou. Takže až tam budu stát pod podiem neudřím slzy, že je konečně uvidím! Možná to vypadá tak, že jsem je moc neposlouchala nebo, že vyzdvihuji jiné kapely. Kdyby nebyli pro mě celý můj život a já platonicky nemilovala Tomana. Nevím kdy bych těď byla pokud mě chápete tak a tento song je pro všechny fanoušky Aliens!

Text písničky

další songy :


4 komentáře:

  1. Když sem byla menší tak sem je zbožňovala. Teď už je vůbec nevnímám. Doufám že jednou půjdeš na ten jejich koncert :))

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ty taky miluješ TH? :)
    Já taky.. v září už to bude 8 let ^^ :)
    Přeji ti zažít jejich koncert, já byla už na dvou a doufám, že zase dorazí do Prahy, jinak mě to nezajimá a jedu za nimi až na konec světa :D Jednou dojeli do mého rodného města Ovy, pak jsem musela do Prahy no :D

    Tomana miluju taky <3 nejvíc <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, ŽE se tam dostanu :)) taky už je tk dlouho poslouchám :DD já prostě pojedu do prahy i kdybych měla vykrást banku :D

      Vymazat