čtvrtek 20. června 2013

Minulosť stratila svoj význam začíname odznova.



Céééšt.

Nemůžu se dočkat až vypálím zítra odpoledne k babičce. Jsem poslední dobou pečená, vařená. Možná je to lepší pro mě. Budu zase nachvíli mimo Ostravu do mého světa v Havířově. Budu tam asi počítám do něděle a příští týden je můj poslední v ově. Ala Havířov s Holkama ....

Možná mi hrabe tím, že furt myslím na jednu věc .. Nebo je to tím, že u sobotu uvidím po dlouhé době Mira Šmajdu ? Dlouho jsem ho neposlouchala a ani se mi moc nelibilo cd. Postupem času jsem se do něj zaposlouchala a moc se těším až si s holkama tu akci užijeme. Nikdy mi není líp než na koncertech nějak mě to naplnuje a nehodlám s tím přestat. Včera jsem si uklidila a protřídila skřín. Uklidila, přestehovala poličky. Udělala zeď z Plakátou.

Včera jsem si psala s mou kamarádkou Terkou z praxe. Psala jsem si sní tak dlouho až z ní vypadlo, že nezná originálnější člověka jako jsem já. Tak jsem se jí rozbrečela na Facebooku. Nejdříve mi řekla moje BFF,že ji na mě nic nevadí. Každý nemá názor na všechno, vždy se někdo k někomu přidá jak řekl můj kamarád Slon. To samé mi řekla máma, babi.Moji BFF nevidím jen jeden den a už teď mi chybí. Odjela do Turecka.

 Minulosť stratila svoj význam začíname odznova. 
 Z nadpisu toto je název mého nového tetování které jsi nechám dát na levé rameno. Přemýšlela jsem na tetování TH nechci to co mají ostatní takže jsi dám nějáký text písničky ještě nevím jaký ale určitě z písničky na kterou mám nějákou vzpomínku. 
Durch den Monsun.
 Přes tuhle píseň jsem je poznala a nikdy je nepřestanu milovat.Mnoho vzpomínek na holku, která pro mě znamenala mnohem více. (ancora è e sarà). Postoje lidí se mění, ale hudba zůstává zarytá v naších srdcích.Ti kdo TH znají moc dobře ví o čem mluvím.


Fuu.. To je mega dlouhej článek xD

It´s my wall x)


2 komentáře:

  1. Já jsem si uklízela skříń v neděli..Nevím,co mě to popadlo,že jsem to šla sama od sebe udělat,ale to už je jedno..:D XDD
    Jinak taky přemýšlím nad tetováním,ale pořád nemůže na nic přijít..:)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem včera seděla doma tak jsem nevěděla co mám dělat. .. xD to je dobře, že jsi šla sama do sebe :DDD Já už má jasno jedno na rameno a to druhé na kotník . :)

    OdpovědětVymazat