neděle 30. června 2013

Milovala jsem psaní básniček.



Na mém starém blogu jsem měla dost básniček, které jsem skládala z bolesti možná to byla příprava na psaní textů písniček. Nebo jsem možná od toho úplně ustoupila. Už nejsem ta malá holčina, která si psala básničky, když jí někdo ublížil. Teď dospěla do stádia abych tvořila vlastní hudbu. Vlastní ubohé texty vyjadřujicí mou minulost budoucnost a přítomnost. Ještě, abych s tím začala x)


Líbili se vám nebo vám připadali ubohé a pesimistické?


Zůstávám v místnosti opuštěná,
lapáním po dechu v síti lživých snů.
Pro nikoho nejsem důležitá.
Nemám náladu na plno vašich podfuků.
Je čas spolehnout se na samu sebe.

 R: Ležím jak odpad na smetišti.
Ztratila sem část svého života.
Kdo ví, kdy sama sebe najdu.
Učila jsem se, jak reagovat.
po většinu času marně.

Berte mě z rezevou. Psala jsem to když jsem byla pohádáná s mou kamarádkou a nebavila jsem se lidmi o ničem jiném než co se stalo ? :O. V podstatě mě na to navedla moje učitélka na kytaru. xD



4 komentáře:

  1. Je to krásné :) Sice smutné, ale je to opravdu procítěné :)

    OdpovědětVymazat
  2. chemicalangel/chemical-angel6.blog.cz3. července 2013 v 1:06

    mo pekné :) ešte na to vymyslieť nejaký rytmus, gytara a mohla by ybť aj pekná pesnička :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj:) budu ráda když si přečteš můj nový článek a napíšeš mi jak se máš o prázdninách a co plánuješ podniknout, děkuji :-*

    OdpovědětVymazat