neděle 23. června 2013

Boží víkend!

  


 Nazdár.

 Až tepve teď jsem se dostala domou. Byl to opravdu fajn víkend, až na to vedro ve kterém jsem v pátek cestovala za babičkou do Haviřova. Celé odpoledne jsem byla u ní a pomáhala jí. Sice bych raději byla  v citově s holkama. Bohužel jsem neměla peníze. Takže jsem si užila našeho kocourka a babi.

 V sobotu jsem vstala už jsem konečně mohla jíst něco jiného než rohlíky a piškoty. Konečně děkuji bohu fakt!!! Mohla jsem nabrat síly k odpolednímu programu. Jak jsem se zmínila jela jsem na Mira Šmajdu. No, musím uznat, že to byla docela dost velká změnáá! POkud se dostanu do Opavy tak těšíng!! I tak jsem si to s holkama užila. Viděla jsem poprvé novou kapelu a užasného kytarisku Matěje Hejduka. Samozdřejmě, že ho mám už v prátelích =DD Nakonec se mi povedlo udělat úžasnou fotku,,Sex a na tvrdo na na na". Stihla jsem večer ještě film Valkýra.

Viděli jste ho ?? Pokud ano co na něj říkáte ?


 Dnes jsem jela kolem třetí do nové karolíny (Fukušima). No, prolítali jsme to tam bohužel láhev s mým jmeném nemají tak mám jen ,,Miláček". Nevadííí =D Bylo mi fajn už teď mám zase plány na poslední týden. V uterý mě čeká ten pohovor na Itálii. Zítra vlásky!! Prostě se opravdu nebudu nudít! =D

 A vy jaký máte plán na poslední dny školy ? Sice vím, že vás tu moc nekomentuje. Snad doufám, že si zase vaše články přečtu :)

 Na pravo Matěj na levo Miro =)

Žádné komentáře:

Okomentovat